dit kon ik echt niet laten
Maar sinds mijn ma dus haar enkel heeft gebroken op wedstrijd, loop ik dus ook met Angel de kierewiete border collie
En vandaag was het dus wedstrijd, een kleintje met maar 100 honden in totaal (graad 1, 2 en 3).
Dus ik moet 2 keer lopen, maal 2...(ja belgisch hé dus hier is het anders als in nederland
Dus allereerst large 2, ik moest dus het vast parcours lopen met Joy, maar deze had een moeilijke tunnel-ingang.
Door een te vlugge stap ingestapt te zetten neemt ze dus het verkeerde gat, voor de rest super gelopen, en dat met die hitte...
Dan Angel graad 1 vast parcours, raakvlak van de brug had ze niet en een weigering en dan de laatste lat, dus een ZG
Dan in de namiddag jumpings lopen, eerst graad 1 nu, en Angel loopt zo fantastisch vooruit dat ik dacht dat ik droomde
Bij mijn ma begint ze dan te draaien, maar misschien ben ik net iets sneller als mijn ma (ale ja hopelijk wel hé, ik ben toch net iets jonger
Dan naar de uitslag gaan zien, mooi zicht dat U'tje op papier
maar dan die tijd ik dacht dat ik flauw viel, een tijd van 29,140 seconden
Dat had ik dus nooit durven dromen en vooral niet bij Angel, die draait soms net iets té veel en poef plots toch nen tijd van onder de 30 seconden
Ze liep dan dat parcours nog eens in de regen en ik grapte 5 minuten voor het lopen nog dat ze beter loopt in de regen, ja blijkbaar is dat inderdaad zo.
Was zo blij met mijn tijd dat ik met Joy liep en toen ik aankwam besefte dat ik foutloos was