jeej

In dit hoekje kan je laten weten hoe een wedstrijd gegaan is die je gelopen hebt.

Moderator: Het Agilityteam

jeej

Berichtdoor Joyrulez op zo 04 jul 2010, 00:31

hey iedereen,

dit kon ik echt niet laten :mrgreen:
Maar sinds mijn ma dus haar enkel heeft gebroken op wedstrijd, loop ik dus ook met Angel de kierewiete border collie
En vandaag was het dus wedstrijd, een kleintje met maar 100 honden in totaal (graad 1, 2 en 3).
Dus ik moet 2 keer lopen, maal 2...(ja belgisch hé dus hier is het anders als in nederland ;) )
Dus allereerst large 2, ik moest dus het vast parcours lopen met Joy, maar deze had een moeilijke tunnel-ingang.
Door een te vlugge stap ingestapt te zetten neemt ze dus het verkeerde gat, voor de rest super gelopen, en dat met die hitte...
Dan Angel graad 1 vast parcours, raakvlak van de brug had ze niet en een weigering en dan de laatste lat, dus een ZG
Dan in de namiddag jumpings lopen, eerst graad 1 nu, en Angel loopt zo fantastisch vooruit dat ik dacht dat ik droomde :o
Bij mijn ma begint ze dan te draaien, maar misschien ben ik net iets sneller als mijn ma (ale ja hopelijk wel hé, ik ben toch net iets jonger :lol: ) spijtig genoeg door mijn eigen schuld één draaitje en aangekomen dus een U'tje :agility8:
Dan naar de uitslag gaan zien, mooi zicht dat U'tje op papier :lol: :lol:
maar dan die tijd ik dacht dat ik flauw viel, een tijd van 29,140 seconden :o :o :o :shock: :shock:
Dat had ik dus nooit durven dromen en vooral niet bij Angel, die draait soms net iets té veel en poef plots toch nen tijd van onder de 30 seconden :shock:
Ze liep dan dat parcours nog eens in de regen en ik grapte 5 minuten voor het lopen nog dat ze beter loopt in de regen, ja blijkbaar is dat inderdaad zo. :o :D
Was zo blij met mijn tijd dat ik met Joy liep en toen ik aankwam besefte dat ik foutloos was :mrgreen:
Afbeelding
Joyrulez
Gebruiker
Gebruiker

Re: jeej

Berichtdoor SuusBG op zo 04 jul 2010, 09:22

Wat goed zeg!!
Gefelicteerd! :agility6:
Groetjes Suzanne en Ginger
Afbeelding
SuusBG
Gebruiker
Gebruiker

Berichtdoor Joyrulez op zo 04 jul 2010, 15:51

Als je weet dat ze vorig jaar zo liep (met een vriend van mij tijdens het ek junior agility) :)
http://www.youtube.com/watch?v=s_mQr-wMBtk&feature=related
(eerste hond)
Afbeelding
Joyrulez
Gebruiker
Gebruiker

Berichtdoor SuusBG op zo 04 jul 2010, 18:43

Joyrulez schreef:Als je weet dat ze vorig jaar zo liep (met een vriend van mij tijdens het ek junior agility) :)
http://www.youtube.com/watch?v=s_mQr-wMBtk&feature=related
(eerste hond)

Oh ze vliegt een beetje uit de bocht hihi :lol: . Maar wel heel fijn dat ze het dan nu zo goed deed!
Afbeelding
SuusBG
Gebruiker
Gebruiker

Berichtdoor Joyrulez op zo 04 jul 2010, 21:40

da rommeltje aan de weave ligt totaal niet aan de geleider hoor :?
tis gewoon nen zotte border, die dat begint te draaien, ze drijft uw benen

zij geeft de naam border tollie betekenis
Angel drijft uw benen als ze het niet zint, of misschien ziet ze mij eerder als baas dan mijn ma :oops: , ik ben er iets strenger mee
Bv.: voor in de tunnel te gaan, mijn ma blijft ter plekke staan en wijst het gat aan, en nog draait ze en blaft en doet onnozel :roll:
maar ik zeg "door" en ik loop weg en dan zie je haar denken, oeps ik moét hier wel degelijk in, en anders wordt baasje kwaad

weaven is niet simpel om haar erin te krijgen, als ze erin zit ist goed en zal ze niks overslaan, maar je moet +/-3 palen achter haar blijven.
en haar erin krijgen is niet simpel

want eigenlijk denk ik dat mijn ma een beetje jaloers is, Angel is 9 jaar (maar nog even zot als ene van 2), en mijn ma doet 3 jaar wedstrijd, daarvoor was ze van iemand anders en met dat gezin agility lopen ging totaal niet...
nu heeft mijn ma vorig jaar en dit jaar een U'tje behaalt, en ik doe agility met haar vanaf mei en ik heb er al 2 gehaald :oops: :oops:
Afbeelding
Joyrulez
Gebruiker
Gebruiker

Berichtdoor SuusBG op ma 05 jul 2010, 07:38

hahaha border tollie :lol: ;)
Ja dan kan je moeder best jaloers zijn, maar ze kan ook blij zijn dat het er wel in zit bij jullie border collie! :)
Afbeelding
SuusBG
Gebruiker
Gebruiker

Berichtdoor tommy op ma 05 jul 2010, 18:30

goed hoor !!
whaha ik snap je ma ! :lol: ík zou ook jaloers zijn denk ik :P

mar toppie van jullie !!

Groetrjezz
tommy